سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

* نقد داستانک ایستگاه صلواتی پولی

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ق.ظ

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ   

  یااَباعَبدِاللّهِ یا حُسَینَ بنَ عَلِیٍّ اَیُّهَا الشَّهیدُ

* نقدوبررسی داستانک تخیلی (( ایستگاه صلواتی پولی ))

Attention .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you*


                          

باسلام و گرامیداشت حلول بهارفاطمی و تهنیت سالی که انتهایش عاقبت بخیری مومنین و مومنات و ظهور مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه  باشد(ان شاءالله) , اما بعد :

هیچ با خوداندیشیده ایدکه اینگونه داستانکهای رقت انگیز که مستقیما احساسات مخاطب را نشانه گرفته واز مداقه عقلی ومنطقی درشنونده یاخواننده پرهیز دارد! اولا هیچگاه آدرس و منبع موثقی نداردوهمیشه به مدد کپی پیست یاهمان بازنشر متواتر خودمان؛ مکررا زاد و ولد میکند؛ودرثانی اصولا صحت ندارد چون امکان وقوع آن بدین شکل روایت شده ؛ وجود ندارد ! چطور ؟ یکبار دیگر داستانک قوق را بخوانیدوبامن همراه شوید؛

بایددر پاسخ به مروجین و ناشرین پر و پا قرص این نوع داستانکها گفت : 

دست شما درد نکند.زحمت کپی پیست این مطلب را از جای دیگری متقبل شدید.گیریم که لبخندی هم به لبان همسنگری نشاندید. آجرک الله ؛ افسوس واقعیت چیز دیگریست...؟
اماچند سئوال؛ چر
ا جنگ ما با چنین دشمنان ابلهی 8سال طول کشید ؟ چرا بالغ بر300هزار نفرازبهترین ذخائر راهبردی نظام ج ا ا در نبرد با این ابلهان؛ به شهادت رسیدند و افزون بر 700هزار نفر در رویاروئی مستقیم بااین منگلها ! مجروح و جانباز و آزاده شدند؟آیاشما  می دانیدکه ایستگاههای صلواتی در زمان دفاع مقدس ؛ ابتدای ورودی به منطقه جنگی پس از دژبانی و قبل از توپخانه درمنطقهء بنه های تدارکاتی مستقر می شدند که از دید وتیر دشمن در امان باشندواین یعنی مسافتی بسیار بعیداز خط مقدم؛ که هیچ بعثی عراقی خوش شانسی پایش به آنجا نمی رسید مگر آنکه با یک جبههء مضمحل و از هم پاشیده و عده ایی رزمندهء منهزم یاگاگول مواجه باشد ؟ که در آن صورت هم به سمت جبههء خودش برود به مراتب سهل تر است تا به عقبهء جبهه ما بیاید؟ من نمی دانم این مطالب بدون سند و مدرک که زاییده تخیلات انسانهایی است که فقط برای مطرح شدن در عرصه دفاع مقدس ؛تولید می شوند بناست چه چیزی را به مخاطب القا کند؟ اگر این دشمن اینقدر زبون و حقیر و نفهم بوده ! که 8سال دفاع در مقابل آن و اینهمه تلفات اوج ضعف و ذلت مارا میرساند و غلبه بر چنین دشمنی دیگر حماسه نیست ! و اگر جز این است که هست ! چرا خودمان با دست خودمان داستانکهایی بی پایه و اساس را بازنشر می دهیم و از آنها دفاع هم می کنیم ؟ لذا  ازشما خوانندهءاین مطلب توقع بیشتری هست که در انتخاب موضوعات وسواس بیشتری داشته باشید. اگر همین داستان را یک سرچ ساذه کنید صدها سایت و وبلاگ آنرا نشر داده اند اما ذیل هیچکدامشان ذکری از کتاب و شخص و یا منبع موثقی که به صحت آن گواهی دهد اشاره نمی کنند! چرا ؟ چون وجود ندارد. نمی دانم خوشحال شدید یا ناراحت ولی ایثارگران و شهداء را دوباره مطالعه کنید و آنطور که بودند معرفی کنید.

 و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۱۲
س - پور اسد