سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

*بررسی داستانک؛ سه شهید برای جسدیک دختر

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
یا اَبَاالحَسَنِ یا موُسَی بنَ جَعفَرٍ اَیُّهَا الکاظِمُ
*بررسی داستانک؛ سه شهید برای جسدیک دخترمسلمان ایرانی !!!
تاپیش ازاینکه اینترنت و تلفن همراه به صورت فراگیر و عمومی مثل امروز در اختیار همگان قراربگیرد ؛ حتی درسالهای دفاع مقدس و بعداز آن ؛ امثال ما ؛ که به اصطلاح پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس بودیم ؛ بسیاری از داستناکهایی را جوانان امروز با ذوق و شوق و برای گرفتن اصطلاحا لایک سریع و بی تامل برای هم ارسال می کنند و به عنوان پست در صفحات اجتماعی بارگذاری می کنند! را نه شنیده بودیم و نه دیده بودیم؟ حالا چطور بعداز رونق این پدیده های مدرن ؛ این داستان سازیها شایع شده و از طرف چه کسانی؟ باچه هدفی؟ بدون سند و مدرک و نام راوی وتاریخ وقوع ! منتشر می شود؛ برای من هم هنوز جای سئوال است؛ ولی تا پیداکردن جواب به خنثی کردن  اثر آندسته از این داستانکهاکه بادلیل و مدرک می توان جعلی یا تخیلی بودن آنها را اثبات کرد؛ادامه می دهم. 
دمادم رسیدن سالروز آزادی خرمشهربودکه ؛باداستانکی کوتاه که حکایت از دادن 3 شهید برای بازپسگیری جنازه عریان یک دختر ایرانی ازچنگ مزدوران بعثی!میکرد ؛ بطور مکرر روبرو شدم! 



باخود می گفتم خدایا؛من که خودم بزرگ شده خوزستانم!تمام زمان جنگ را در ارتباط با مسائل جنگ و جبهه بوده ام؛دوستان زیادی از رزمندگان داشته ام ؛ برنامه های تلوزیونی زیادی درباره خرمشهر و مصاحبه رزمندگانش دیده ام؛ چرا تابحال این موضوع و داستان تکان دهنده را نشنیده ام؟.... خلاصه کنم ؛ازطریق جستجوی اینترنتی با وبلاگ ازخرمشهر تا خرم شهر
۱۹ نظر موافقین ۴ مخالفین ۲ ۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۵
س - پور اسد