سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ 
یا اَبا جَعفَرٍ یا مُحَمَّدَبنَ عَلیٍّ اَیُّهَا التَّقِیُّ الجَوادُ
 *شرحی بریک تصویر :
سلام ؛ ضمن تشکر از بازدید کنندگانی که با احساس مسئولیت و دقت مطالب این وبگاه را دنبال می کنند؛ چندی پیش یکی از بازدیدکنندگان محترم ؛ ذیل پست *کشته های بعثی را با شهدا اشتباه نگیریم * یاداداشتی مرقوم فرمودند؛که موجب شد این پست را در جهت تکمیل یاداشت ایشان بارگزاری نمایم.
برادر بزرگوار آقای حسین حقیقی در خصوص عکسی که معمولا و البته به اشتباه ؛ توسط بسیاری از کاربران به شهدای کانال معروف است و با تیتر (( این کانالها که فراموش بشن؛مردم میرن سراغ کانالهای دیگه )) درفضای نت و با هدف تحذیر عمومی برای مبارزه با پدیده ماهواره وشبکه های موبایلی؛ مورد استفاده قرارمی گیرد؛ توضیحاتی را ارائه نمودند که با رعایت امانتداری  اظهارات و عکس ارسالی توسط ایشان جهت اطلاع علاقه مندان به شناخت تحاریف و اشتباهات وارده به تاریخ دفاع مقدس ارائه می گردد:
آقای حقیقی در یادداشت اولشان چنین نوشتند: سلام  احسن به شما برادر بزرگوار . عکسی که توی کانال جسد ریخته دقیقا همینجور که فرمودینه. این عکس رو دایی من گرفته .منم یه زمانی دادم دست بچه های پایگاه توضیحش هم دادم اما متاسفانه با مدیریت ضعیفی که وجود داره باعث تحریف شده. (28/6/94)

در پی درخواست این کمترین از آقای حقیقی در توضیح  عکس ارسالی اینطور نوشته اند:
۲ نظر موافقین ۵ مخالفین ۲ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۱
س - پور اسد