سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

* قورباغه هایی که مامور خدا بودند! (نقد)

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ  

یا اَبا الحَسَنِ یا عَلِیَّ بنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الهادیِ النِّقِیُّ

*نقدی بر یک خاطره ( قورباغه هایی که مامور خدا بودند )

پیش از بررسی و نقد  این داستان بخصوص و نظایر آن که اینروزها به مدد و اهتمام افراد ساده لوح و عشق لایک ! در فضای نت به بقاء ادامه می دهند؛ ذکر این نکته ضروری است که نگارندهءاین سطور درپی تخطئه و کتمان امدادهای غیبی در جبهه های نبرد نیست که خود بارها شاهد عنایات حق تعالی؛ و به اذن ذات اقدسش؛کرامات ائمه معصومین علیهم السلام ؛درپی توسلات و استغاثه رزمندگان به پیشگاهشان بوده ام و به امدادها و عنایات ایشان در حفظ و بقای انقلاب-نظام و پیروزی در دفاع مقدس اعتقاد راسخ دارم ؛ اما اینکه در تبیین و اثبات این کرامات به داستانسرایی و مبالغه متوسل شویم و از طرق ناحق! در صدد تایید این کرامات برآییم را هم مطلقا بر نمی تابم. بااین مقدمه خوانندهءبصیر را به مطالعه آنچه در پی خواهدآمد دعوت می نمایم :

مدتهابود که ضیق وقت ناشی ازاشتغال مرا از حضور و مطالعهء محتویات فضای مجازی(اینترنت)باز داشته بودو از آنچه در آن رخ می دادغافل بودم . تااینکه مفارقتی دست داد و ازاین فرجه برای حضوردر فضای نت استفاده کردم. به سان کسی که چون اصحاب کهف ع ؛سر از غار بدرآورده و بادنیایی دیگر روبروشده؛ازحیرت آنچه که در این دنیای ثانی درحال وقوع است ؟ شوکه شدم. اخبار؛موضوعات؛تصاویر و هرچه در آن ردوبدل میشود فارق از اینکه بسیارمتنوع و جذاب می باشند! شدیدا غیرقابل اعتماد و فاقداستناد و مدارک هستند و به یمن فناوری نوین با ابزاری بنام فوروارد کور یاهمان کپی پیست خودمان چون آمیب تک سلولی با زادو ولدی شگرف پردازش می شوند. چون علاقه وتخصصم در زمینه دفاع مقدس بود! مطالب مرتبط باآن بیشتر ذهن مرا متوجه و در گیر میکرد که از آن جمله داستانهای بی پایه و اساسی چون نمونه ذیل می باشدکه اصالتا صحتش مشکوک و نوع داستان بسیار غلوآمیز و موهن است و شدیدا عقلانیت - تدبیر و مدیریت رزمندگان را در نبرد مخدوش میکند؛ داستان یاخاطره را بخوانید :

قورباغه هایی که مامور خدا بودند ( اروند کنار)

۴ نظر موافقین ۵ مخالفین ۱ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۹
س - پور اسد