سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

* وقتی سربازنما ها جاخالی می دهند ؟!

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۴ ق.ظ

بسم الله الرحمان الحیم

 *  سربازنما ها !

✍️ ... 

پس از آنکه  تعدادی از دانشجویان عدالتخواه نامه ای* در اعتراض به عدم تحویل زمین و ملک یک هکتاری در یکی از  نقاط شهر تهران توسط سرلشکر فیروزآبادی* منتشر کردند، واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی* دست به دست شد تا زمانی که خود سرلشکر فیروزآبادی در نامه‌ای* از شرایط این ساختمان و کارکرد آن نوشتند و بالاخره پس از ابلاغ حکم قضایی، ملک مورد نظر به بیت المال برگشت*.

متن فوق خوشبینانه ترین و منصفانه ترین تحلیل برای تبیین یک رخداد اجتماعی-سیاسی است ؛ اما در خوشبینانه ترین حالات هم نمی توان از برخی نکات مکتوم آن  چشم پوشی کرد :
- جناب فیروزآبادی تا پیش از عزل ! بالاترین مقام نظامی در نیروهای مسلح را داشتند.
- به رغم اینکه رئیس ستادکل ن.م و مرئوس بلافصل تحت امرفرماندهی کل قوا بودند؛ غالبا" مواضع و رویکردهای ایشان مخالف مشی سیاسی-نظامی ؛ نیروهای مسلح ج.ا.ا بود.
- طبق متن نامه دانشجویان دو/2 بار از طریق دفتر فرماندهی کل قوا به ایشان دستور تخلیه ویلا داده شده بود که تا پیش از رسانه ایی شدن نامه ؛ هیچ اقدامی از سوی ایشان در جهت تادیه ملک انجام نشده بود.
- اولین اقدام ایشان پس از افشای خبر؛ هزینه کردن از رهبری برای فرار از مسئولیت جرم لغو دستور است و صریحا" اظهار می دارند که ویلا به دستور رهبری معظم به ایشان داده شده است.
- علیرغم اینکه ملک مذبور در حال حاضر در بهترین شرایط از نظر ابنیه و فضای سبز است ؛ ایشان آنرا مخروبه ای مربوط به 70 تا 100سال پیش جلوه می دهند.
- نظر به اینکه مشارالیه اظهار میدارد که ویلای مذکور بعنوان دفتر فوق سری ایشان در امور نیروهای مسلح بوده ؛ این سئوال متبادر میشود که با توجه به قریب 2 سال از عزل ایشان از سمت ریاست ستاد کل ن.م ؛ چرا این مکان همچنان در اختیار ایشان بوده و تحویل ریاست جدید( سرلشکرباقری) نگردیده است.
- نگهداری و استفاده شخصی و خانوادگی ایشان ( بنا به اظهارسرایدار ویلا ) از این باغ و ویلا چه حکم و چه توجیهی دارد؟
- اگر این موضوع رسانه ایی نمی شد؛ ایشان تا چه زمانی قصد داشتند دستور تخلیه و عودت ویلا را که توسط فرماندهی کل قوا صادر شده بود را اجرا نکنند؟
- به نظر شما مخاطب محترم؛ همنشینی و ارادت دیرینه فیروزآبادی به هاشمی و روحانی ؛ چه میزان در بروز این رسوایی (اشرافیگری) می تواند دخیل و موثر باشد؟
Attention :Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you*

*  ... 

نظرات  (۹)

سلام
این طایفه هر وقت گند میزنن از رهبری مایه میذارن. 
من که هر وقت از رهبری مایه میذارن میفهمم کارشون اشتباهه و دارن دروغ میگن.
پاسخ:
علیکم السلام........ همینطور ه که فرمودید .... ابتدایی ترین وظیفه یک فرد مدعی ولایتمداری خاصه که ادعای گزاف سزبازی اسلام را هم داشته باشد! این است که سپر دفاع از ولایت باشد نه در مواقع بحرانی و خطر پشت او سنگر بگیرد ؟  کاری که اکثر مدعیان دروغین ولایتمداری در این چندسال معاصر انجام دادند... با تاسف
سپاس از التفات سرکارعالی...... وفقکم
سلام
انقلاب اول، انقلاب ۵۷
انقلاب دوم، تسخیر لانه جاسوسی
انقلاب سوم، نه دی ماه ۸۸
و اینک نیازی به انقلابی چهارم به اسم پاکسازی نظام از مفسدین و رانت خوارها داریم!
کشور را کرده اند جای امن اپوزیسیون داخلی و مفسدین متصل به جاهای خاص!!!
هرسه قوا مقصرند! چرا قوه قضائیه با مفسدین کلان برخورد جدی نمیکند و نام نمیبرد تا دیگر شخصی جرات فساد نداشته باشد من جمله همین قضیه آقای فیروز آبادی!؟
چرا مجلس لیست اموال شخصیت ها و مسئولین را قبل و بعد از سمت و مسئولیتشان جمع آوری و نشر نمی دهد!؟
چرا در این زمینه دولت به وظایف خود نمی پردازد!؟
پاسخ:
علیکم السلام .... از تکمله موجز و مرتبط با متن یادداشت؛مخلصانه سپاسگذارم ... نباید منتظر قوای سه گانه بود ؟! سالهاست که در امتحان اخلاص و عمل به تکلیف مردود شده اند .... باید ابوذر ها به پا خیزند و بساط معاویه ها و عثمانهای معاصر را رسوا و افشاء کنند ... حق یاورتان 
چقدر حضرت آقا در تلاشند که یاران قدیمی را در خفا انذار دهند تا رسوای عالم نشوند اما چه سود؟! حب مال و دنیا آبروی چند دهه انقلابی‌گری را می‌برد. کاش بتوان یکی یکی مشتشان را باز کرد تا مملکت از این حالت رخوت خارج شود.
پاسخ:
سلام ... حرکتهایی نظیر جنبش عدالتخواه که متضمن رعایت اصول فرمان آتش به اختیار ؛ رهبری معظم باشد حتما" به نتیجه خواهد رسید ... باید از این حرکتهای ابوذر گونه حمایت  کنیم... باتشکر از سرکارعالی.... یاحق
خطبه ۹۷ نهج البلاغه:
... اى قومى که جسم هایتان حاضر است و عقل هایتان پنهان و خواسته هایتان مختلف و پراکنده و زمامدارانتان به شما مبتلا هستند! رهبر شما خداى را اطاعت مى کند و شما او را عصیان مى کنید; امّا زمامدار اهل شام خدا را معصیت مى کند، ولى آنان اطاعتش مى کنند. به خدا سوگند! بسیار دوست داشتم معاویه شما را با نفرات خود مبادله مى کرد، همچون مبادله کردن دینار به درهم: ده نفر از شما را از من مى گرفت و یک نفر از آنها را به من مى داد.
پاسخ:
حق است و جز حق نیست ... یاحق
خب جمله آخرتون گویای همه چیز هست ...!!!    :)
پاسخ:
سلام ... بله ظاهرا"؛ اما جمله پرسشی است و پاسخ مخاطب را هم می طلبد ... تشکر از توجه سرکار عالی ... زنده باشید 
خواهش میکنم از لطف شما بزرگوار...
بله کاملا ...اگر قوای سه گانه گوش به فرمان امام خامنه ای انقلابی عمل می کردن وضعیت این طور نمیشد....
و من الله توفیق

هنوز اظهاراتش رو بعد از برجام فراموش نمی کنم
اینقدر از این موجود بدم میاد که حد نداره
پاسخ:
سلام ... خدا به شما صبر و اجر بدهد ... ایشان یکی از مداحان  "روحانی و رفسنجانی" تا کنون بوده ... زنده باشید 
سلام علیکم
هرچه بیشتر پیش میرویم با یادگارهای بیشتری از جریان اختاپوسی مغروق کوشک مواجه می شویم!
  
چقدر خوشحال شدم مجددا وبلاگ بسیارخوب و معطر به عطر دفاع مقدس رو مجددا زیارت کردم 
پاسخ:
و علیکم السلام و رحمت الله .... بنظر میاد جنبش عدالتخواهی و کنار گذاشتن رودربایستی با "طلحه و زبیرها"ی ج.ا.ا با فرمان آتش به اختیار رهبری و نصب العین قرار دادن وصیتنامه حضرت امام ره ؛ هرچند با تعلل ؛ اما ! شروع شده ؛ برای این شرو ع و تداوم این مطالبه گری شکر گزار خدای توانا هستیم ...
پ ن:
از اینکه سرکارعالی ما را قابل بازدید مجدد دانستید خو شوقتم .... شما همان کاربر @باران سایت افسران هستید ؟
وفقک الله
بزرگوارید 

بله همون جناب هستم!
پاسخ:
بسیار خوشحال شدم  ... اگر صلاح دانستید تماس تان را با ما حفظ کنید.... موجب امتنان و سپاسگزاریست .... 
وفقکم و ایانا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">