سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

روشنگری و تبیین تحریفات دفاع مقدس

سِرِه

از ایشان نیستی ؛ می گو از ایشان *
هدف اصلی ایجاد این وبلاگ، تبیین و روشنگری تحریفات در روایتگری دفاع مقدس می باشد. از مخاطبان محترم تقاضامی شود از طریق آدرس 📧 : hk43siamak@yahoo.com ویا 📱: 09177334877(لطفا"فقط پیام کوتاه) نقطه نظرات و پیشنهادات خویش را ارسال نمایند.
هرگونه بازنشر و اقتباس از مطالب این وبگاه ؛ باذکر آدرس ؛بلامانع است.
deare friends .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you

نویسندگان

*بررسی داستانک؛ سه شهید برای جسدیک دختر

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
یا اَبَاالحَسَنِ یا موُسَی بنَ جَعفَرٍ اَیُّهَا الکاظِمُ
*بررسی داستانک؛ سه شهید برای جسدیک دخترمسلمان ایرانی !!!
تاپیش ازاینکه اینترنت و تلفن همراه به صورت فراگیر و عمومی مثل امروز در اختیار همگان قراربگیرد ؛ حتی درسالهای دفاع مقدس و بعداز آن ؛ امثال ما ؛ که به اصطلاح پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس بودیم ؛ بسیاری از داستناکهایی را جوانان امروز با ذوق و شوق و برای گرفتن اصطلاحا لایک سریع و بی تامل برای هم ارسال می کنند و به عنوان پست در صفحات اجتماعی بارگذاری می کنند! را نه شنیده بودیم و نه دیده بودیم؟ حالا چطور بعداز رونق این پدیده های مدرن ؛ این داستان سازیها شایع شده و از طرف چه کسانی؟ باچه هدفی؟ بدون سند و مدرک و نام راوی وتاریخ وقوع ! منتشر می شود؛ برای من هم هنوز جای سئوال است؛ ولی تا پیداکردن جواب به خنثی کردن  اثر آندسته از این داستانکهاکه بادلیل و مدرک می توان جعلی یا تخیلی بودن آنها را اثبات کرد؛ادامه می دهم. 
دمادم رسیدن سالروز آزادی خرمشهربودکه ؛باداستانکی کوتاه که حکایت از دادن 3 شهید برای بازپسگیری جنازه عریان یک دختر ایرانی ازچنگ مزدوران بعثی!میکرد ؛ بطور مکرر روبرو شدم! 



باخود می گفتم خدایا؛من که خودم بزرگ شده خوزستانم!تمام زمان جنگ را در ارتباط با مسائل جنگ و جبهه بوده ام؛دوستان زیادی از رزمندگان داشته ام ؛ برنامه های تلوزیونی زیادی درباره خرمشهر و مصاحبه رزمندگانش دیده ام؛ چرا تابحال این موضوع و داستان تکان دهنده را نشنیده ام؟.... خلاصه کنم ؛ازطریق جستجوی اینترنتی با وبلاگ ازخرمشهر تا خرم شهربامدیریت برادر مهدی گرگ پور(گلپور)که 4 شهید از خانواده ایشان دردفاع 8 ساله تقدیم اسلام شده؛برخورد کردم ؛درپیامی ماجرا را از ایشان استعلام کردم ؛ ایشان ضمن اظهاربی اطلاعی؛بابزرگواری شماره تلفن برادر رزمنده قدیمی و مسئول هیئت رزمندگان اسلام خرمشهر؛برادرحاج کریم ملاعلیزاده را به من دادند؛ درتاریخ 3/3/1394 بابرادرملاعلیزاده تماس گرفتم و ماجرا را پرسیدم؛حاج کریم پیش از اینکه صحبتم تمام شود؛بادلخوری چندبارگفت دروغه؛حقیقت نداره ؛ و شدیدا این داستانک ساختگی را تکذیب کرد؛البته من به ایشان پیشنهاد دادم که درسایتهای منتسب به خرمشهراین تکذیبیه را اعلام کنندوایشان هم قولی دادند ولی من با توجه به مشغولیات عدیده ایشان بعیدمی دانم تابحال موفق شده باشند؛البته درهمان روزها من با مدیر وبلاگ خاطرات شهدای خرمشهر برادر محمدرضاحسن زاده؛که ایشان هم رزمنده خرمشهری هستند؛ازطریق ایمیل مکاتبه کرده بودم و ایشان هم محبت کردندپس از پرس و جو از مطلعین درتاریخ 6/3/1394 پاسخی مبنی بر غیر واقعی بودن داستان به حقیر ارسال نمودند که در همینجااز این بزرگواران تشکر می کنم.


القصه منظورم از این همه صغیروکبیر چیدن و پلیس بازی این است که اگر روحیه و فرهنگ پرسشگری و مستند خواهی را در بین خودمان رواج ندهیم؛دوستان ناآگاه و دشمنان کاملا آگاه و قسم خورده؛ آنچنان بلایی به سرتاریخ و فرهنگ معاصرمان میاورند؟ که احتمالا تا جند وقت دیگر من و سایر همرزمانم مجبور شویم برای تکذیب و انکار اینهمه روایات جعلی ؟! برائت نامه بنویسیم و از چنین تاریخ ترسیم شده برای دفاع مقدس که در لینکهای قبلی به تعدادی از آتها اشاره کرده ام ؛ تبری بجوییم. فاعتبرو یا اولی الابصار

Attention .Only comments written in persian will be displayed and responded to .Thank you*



*پی نوشتها و منابع :
*مهدی گرگ پور؛مدیر وبلاگ از خرمشهر تا خرم شهر :  

*حاج کریم ملاعلیزاده مسئول هیئت رزمندگان خرمشهر : آدرس : خوزستان - خرمشهر - خیابان انقلاب - بالاتر از مسجد حامع
تلفن : 4222115 -4222117 - 4222153 - 0632 سامانه پیامک : 30001655550000  

*محمدرضاحسن زاده ؛ مدیر وبلاگ خاطرات شهدای خرمشهر :  
موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۰۵/۰۲
س - پور اسد

خرمشهر

نظرات  (۱۹)

سلام مجدد.قبلا هم از این دست روشنگری های شما راجع به عکس هایی مربوط به دفاع مقدس را دیده بودیم.سپاس که آگاهی بخشی می کنید.من نمی دانم افرادی که چنین داستان هایی را که در مرز بین واقعیت و کذب قدم بر می دارند و لاجرم قابل باور می نمایند، می سازند چه سودی می برند و چه اهدافی را دنبال می کنند.تخریب یا تبلیغ یا تحریک احساسات یا دروغ پردازی ای که بعد از مدتی که اینها باور مردم شد،مطالب دروغ کاملا آشکار را به دفاع مقدس ببندند نمی دانم این ساخته دوستانی است که دوستی خاله خرسه دارند یا دشمنانی که گرگ صفت منتظر شک و دوری از آرمان ها جهت حمله ناگهانی اند
پاسخ:
علیکم السلام.
باتشکر از تکمله ایی که برمتن زدید. بله سئوال این کمترین همین است که واقعیات تاریخی معاصر ما ؛ دوستانه مورد هجمه تحریف و جعل قرار گرفته ؟ یا دشمنانه اینقدر ماورایی و دست نیافتنی به جوان امروز معرفی می شود؛ البته از نقش مداح نماهایی که غالبا با روضه خوانیهای سوزناک و جعلی ؛مورد نقد و ذم  حضرت امام خامنه ایی بوده اند در دامن زدن به این هجمه ؛ هم نباید غفلت کرد. 
مجددا تشکر از امعان نظرتان
وفقک الله
سلام بصیر
خدا قوت
ممنون بابت روشنگری
واقعا پست های مفید و به جایی بود
صد البته که با تبلیغ بیشتر نتیجه این روشنگری ها هم بیشتر خواهد شد
در پناه حق باشید
یا علی
پاسخ:
وعلیکم السلام
تشکر بابت صرف و قت و اظهار نظر دلگرم کننده تان. دست تمامی دوستان را به یاری و همکاری می فشارم.  
حسن عاقبت برایتان از خداوند مسئلت می نمایم
وفقک الله
یاحق
سلام علیکم.تنها سپاس و تشکر از بنده بر میاید.به کانال شما در آپارات هم سر زدم.یازهرا
پاسخ:
علیک السلام منی
همسنگر گرامی؛ تشویقات شما و البته دعای خیرتان بزرگترین کار است که برای این کمترین انجام دادید. از این همه علاقه و وقتی که صرف دنبال کردن اهداف این کمترین نمودید به سهم خود تشکر نموده و پاداش واقعی اخلاص شما را به ایزد یکتا واگذار می کنم . 
سلامتی؛موفقیت و طول عمرباعزت برایتان آرزومندم
وفقک الله
یاحق
سلام بصیر
مدتی است در فضای مجازی با نام مدافعان انقلاب اسلامی جنبشی راه انداخته اند که پیامک های خوب و مفیدی در آن پست میشود ولی بسیاری از شبهاتی که در وبلاگ خود به آن میپردازید را نشر میدهند
البته امیدوارم هرچه زودتر متوجه اشتباه خود شوند و به تولید محتوای بهتر و پسندیده تری بپردازند
امید است با روشنگری های امثال شما انقلاب اسلامی روز به روز شکوفاتر شود
در پناه حق
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام
بصیر جان؛ متاسفانه تنها این گروه نامبرده فوق الذکر نیست که سره و ناسره را باهم اشاعه می دهند؛ از زمانیکه رسما وارد فضای مجازی و ایضاءجنگ نرم شده ام با بسیاری از وبلاگها و سایتهای منتسب به شهداء و خادمین شهدا مواجه شدم که سهل انگارانه و از سر حسن ظن بیش از حد به محتویات منتشره در فضای نت؛ به بازنشر بی سند و مدرک بسیاری از همین شبهات پرداخته اند و چه تصاویر غیر واقعی که از سیمای نجیب و مظلوم شهداءودفاع مقدس برای جوانان معصوم ما ؛نساخته اند. دوستان مخلص اما نادان مان از یک طرف و دشمن دانا و قسم خورده امان هم در همین راستا کمر به تحریف و جعل  و قلب حقایق حماسی و تاریخی معاصرمان بسته اند؛ و مسئولین فرهنگی ما هم که دریغ از احساس مسئولیت! ظاهرا جنگ ما رزمندگان قدیمی تمام نشده و حالا باید هم در سنگر جنگ سخت بجنگیم! و هم در سنگر جنگ نرم از جنگ سختمان دفاع کنیم. دست شما و همه دلسوزان این عرصه را به گرمی می فشارم  و بر بازوی همت تان بوسه می زنم . 
یاعلی مدد

سلام .

حدود دوماهیست که این افتخار نصیب شد و با پایگاه وزین شما آشنا شدم .بگذار صادقانه بگویم که بسیار کم هستند سایتها ووبلاگ هائی که دغدغه انحراف در اطلاع رسانی آن حماسه جاودان را داشته باشند.خلاصه اینکه  خدا توفیق دا د و در دوران دفاع مقدس به اندازه ارزنی خدمتی کردم واز سال 68 به بعد در حد توان وسواد ناچیزم سعی کردم در یادواره ها وبرنامه های دفاع مقدس وکاروانها حضور داشته باشم ودر این سالها بهمراه دوستا ن تلاش کردیم که آنچه واقعیت است (با رعایت جوانب) اطلاع رسانی کنیم . با اجازه در اینجا بنده میخواهم به چند مورد نیز اشاره کنم وخوب میدانید که انتشار تحریف ها در مورد دفاع مقدس چقدر گسترده ومیدانی  شده ،ومتأسفانه به نظر میرسد که چون میدانند حرفشان در هر حال به کرسی می نشیند روز به روز دامنه آن راگسترده تر میکنند  .خلاصه کنم چند مورد را به اختصار تقدیم میکنم ضرورت بود کامل خواهم نوشت .

1-     از (تنگه) چذابه شروع کنیم:

سالهاست استان......تلاش میکند به دیگران بقبولاند که نام این محل زمانی چذابه بوده وبعد از عملیات مولای متقیان(ع) به نام شهید.... تغییر یافته .سند خواستیم .گفتند:حضرت امام(ره) دستور دادند . بعد گفتند مجلس شورای اسلامی مصوب کرده است ود رنهایت چون دیدند حداقل نمیتوانند جواب مناسبی داشته باشند میگویند :حضرت امام به شهید صیادشیرازی دستور این موضوع را داده وخنده دار اینکه  به ما که خوزستانی هستیم میگویند شما اطلاعاتتان از منطقه کم است .وجالبتر اینکه اصلا" اجازه نمیدهند بجز راویان استانشان کس دیگری برای کاروانهایشان صحبت کند وچون تمام مسیرهای طولانی در اتوبوسها فضا در اختیارشان است افراد کاروان هم اصرار میکنند که حرف راویانشان درست است .

2-بستان تاسابله:

بعد ازآزادی بستان وشور وحالی که به مردم دست داده بود به یکباره یک جریان عجیب متولد شد . زنده بگور شدن خواهران گمنام (خواهران گمنام ) . در آن موقعیت لشگر....... اقدام به نصب تابلوئی کرد .با هزاران مصیبت برداشته شد اما،به یکباره مدعیان ظهور پیدا کردند و کاروانهای کوچکی را که عمدتا" خواهر بودند بعنوان زیارت به آنجا روانه کردند . تلاش بسیار شد تا حضورشان قطع شود اما روایت آن جریان سراسر دروغ وافترا روز به روز بصورت داستانهای به روز شده ادامه پیدا کرد وجالب است که بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس هم شدیدا" به این موضوع دامن میزد . تلاش شد . دلیلها آورده شد . تا....مقداری کم رنگ شد وچون دیدند موضوعی را مطرح کرده اند ونمیشود کوتاه آمد به راه های دیگر زدند .از جمله اینکه آقای داوود آبادی (حتما"معرف حضورتان هست) تعدادآنها را 20نفر اعلام کرد (قبلا" 40نفر بودند) ومنطقه دستگیری واسارت ایشان از بستان وسابله به حمیدیه منتقل شد .به ایشان پیام دادیم آقای محترم آقای راوی(راوی) محترم حمیدیه اصلا" سقوط نکرد ودشمن به همت شهید غیور اصلی ویارانش از پشت دروازه این شهر تار ومار شد روایت شما غلط است آنرا از صفحه وبلاگتان پاک کنید .اعتنائی نکرد .میدانید چرا؟ برای اینکه فضا ،منبروتریبون های سخنرانی ،مراکز نشر بقول خودشان خاطرات جبهه بگونه ای دراختیارشان است که با قدرت وپشتیبانی بسیار بالا در این میدان می تازند . ادامه این جریان بماندتابعد .

3-هویزه :

 عملیات نصر را بگونه ای روایت میکنند که در نهایت میرسند به تضعیف و داستانسرائی هائی که از واقعیت از زمین تا آسمان فاصله دارد . روزی کاروانی وارد مزار هویزه شد .راوی همراه شروع به صحبت کرد . صحبت چه عرض کنم خودش هم متوجه نشد که چه گفت .پرسیدم این آقا کیست ؟ گفتند همیشه همراه کاروانهای.......میآید . اورا بااحترام کناری بردم وعرض کردم برادر این حرفهائی که زدید شاید به زحمت بتوانم پنج درصدش را قبول کنم .مطالعه کنید .بپرسید .حیف وبدور از انصاف است که به این بنده خداها حرفهائی بزنیم که میدانیم صحت ندارد . ایشان هم نه گذاشت ونه برداشت شمشیر را ازرو بست وغضبناک پاسخم را داد وگفت من در عملیات بودم .میدانستم دروغ میگوید .به اوگفتم عصبانی نشو .حرفی را زدی ،دیگر تکرار نکن ومفصل جریان عملیات را تعریف کردم وبه عرضشان رساندم بنده جزءبازماندگان این عملیات هستم .شرمنده شد وگفت اینگونه به ماآموزش داده اند . شب این عملیات ورفتن بچه ها روی مین بماند و...

جریانهای هور الهویزه ونحوه شهادت سرلشکر شهید علی هاشمی . کوشک ،طلائیه ، سوسنگرد وجریان پرتاپ کردن کودکی توسط مادرش از ماشین در روزهای اول جنگ و..... هم بماند برای بعد .

درد دلی بود .ببخشید طولانی شد .عزتتان پایدار.

پاسخ:
سلام حسین جان. قدم رنجه کردید و قلم خسته .
جانا سخن از زبان ما گفتی که دل ما هم به همین پری است؛ از دست مداح نماها و شبه راویان و متولیان جعلی دفاع مقدس . اگر دوست داشتی مشروح درد دلهایت را برایم ایمیل کن تا سر فرصت بخوانم و معذوریت حذف نامها را هم نداشته باشید. در طول تحقیقی که تا بحال انجام داده ام عمده انحراف و تحریفی را که در روایتگری دفاع مقدس دیده ام از همین راوی نماهایی است که برای رضایت مخاطبشان به هر راست و دروغی تمسک می جویند و بعد از آن شبه مداح و ذاکرینی که بعد از جعل و قلب وقایع عاشورا و کربلای اباعبدالله الحسین علیه السلام ؛ حالا به سراغ کربلای ایران آمده اند و از آن بدتر بی توجهی متولیان راهیان نور و بنیاد نشرفرهنگ وارزشهای دفاع مقدس است که سهل انگارانه و به قیمت فدا کردن کیفیت بازدیدها در برابر کمییت بازدید کننده های مناطق جنگی ؛ سکوت کرده و حتی جلوی چاپ برخی کتب از افراد ناموثق که خاطرات دروغین از دفاع 8 ساله منتشر می کنند را هم نمی گیرند. علی ایحال از اینکه می بینم دوستان و دلسوزانی چون شما هم در صحنه هستید احساس دلگرمی می کنم . باشد که اجر زحمات مخلصانه تان را از شهداء و خدای شهدء بگیریم. 
ان شاءالله
بصیرت شما روز افزون
hk43siamak@yahoo.com
سام . اقای پور اسد بزرگوار . در ارتباط با عملیات نصر (هویزه ) نیز متأسفانه روایتها ومطالب متنوعی شنیده میشود بخصوص اینکه منزلگاه منورشان به نام مزار شهدای دانشجوی پیرو خط امام معروف شده است (همه شهدا ورزمندگان پیرو خط امام بودند که اگر غیر ازاین بود آن حماسه بزرگ در دفتر زرین انقلاب جای نمیگرفت) چند سال پیش در حین روایت عملیات نصر، (افتخار داده اند وبنده را در لیست راویان فتح ثبت نام کرده اند) آماری از سن وشغل تحصیلات شهدائی که به نامشان در این مکان سنگ یادبود گذاشته شده به زائرین محترم عرضه داشتم که متأسفانه با برخورد بسیار زشت وغیر حرفه ای دو سه نفر از راویان یک استان که بهمراه کاروان بودند روبروشدو .تحمل پرخاش کردم . وبا سکوت اجازه دادم انواع واقسام توهینها وتهمتها که جسته وگریخته به ما خوزستانی ها رایج است را تحویل دهند . پس از آرام شدن آنها .با خواهش تقاضا کردم که تاریخ تولدها را درست بخوانند .بعد چه اتفاقی افتاد بماند . 
اما،
در وب سایت ((قصه چذابه . tosan59.ir )) این آمار را گذاشته ام امیدوارم مورد استفاده قرار گیرد . سرافرازم میکنید بازدیدی داشته باشید .
پاسخ:
سلام حسین جان 
آمدم وبسایت ارزشمندتان را تورقی کردم و حتی الامکان عرض ارادتی به شهدای مظلوم و فراموش شده عملیاتهای قدس و ام الحسنین و شحیطیه و هویزه و..... نمودم. قدر این فرصت روایتگری و امکان مواجهه مستقیم با زائرین سرزمین نور را بدان و از همین فرصت برای زدودن پیرایه های جعل و تحریف از ساحت شهداو تاریخ دفاع مقدس استفاده کن . خدا و شهدای عزیز ناصر و پشتیبان شمایند ان شاءالله؛ از سعی تلاشت به رغم همه نا ملایماتی که ذکر کردی دست بر ندار . آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما دارم
وفقک الله
فراموش کردم که بگویم .با اجازه وبا احترام شمارا در وبسایت( قصه چذابه) لینک کردم .
پاسخ:
سلام و سپاس البته با این کارتان بر این کمترین منت نهاده و در جهت تحکیم و وسعت جبهه روشنگری و مبارزه با تحریف دفاع مقدس مجاهدت نمودید که ان شاءالله ؛ عندالله ماءجور باشید. 
یاحق
عالی بود
پاسخ:
سلام 
باتشکر از امعان نظر و تایید دلگرم کننده شما. موفقیت دنیا و عاقبت بخیری عقبی را از خدا برایتان مسئلت می نمایم.
یاحق
سلام . پیام ارزشمند تان را که قوت قلب  بود خواندم وشرمنده از اظهار عنایت ولطفتتان به این حقیر .زینب گبری (س) پشت وپناه شما وخانواده مخترمتان.
پاسخ:
وعلیکم السلام
حرف حقی زدید که اگر سکوت می کردم ؛ معنایی جز تساهل و تسامح نداشت. سواد این حقیر بیشتراز این اجازه تحسین و تایید آن پیام ارزشمند را که عصاره تمام اهداف و چرایی فعالیتهای امثال من می باشد ؛ را نمی داد ؛ از شما بابت معرفی بضاعت ناچیز ما در این عرصه ؛ به دوستان و مشتاقان صمیمانه تشکر می کنم . جزائکم الله خیرا
سلام . انشاء الله در صحت وسلامت باشید . یه سری به آدرسی که میدم بزنید .بنده خدائی پیام گذاشته بود که موضوع منتشر شده در آن صفحه تحریفه وبعد آدرس شما راداده .اما کاربری به نام (طاهر) پاسخی داده که ... بهتره ببینید .

http://www.afsaran.ir/link/1085195
پاسخ:
باسلام وتشکر از احساس مسئولیت و رصد به موقع مطالب.
رفتم دیدم. از قضا روزگار به یکی از مطالبی هم که شما نسبت به آن حساسیت دارید و بارها در باره آن تذکر داده اید هم اشاره کرده(  بانوان  هویزه ). ولی متاسفانه بنده هر چه فکر کردم دیدم گویندهءچنین منطق و ادبیاتی جواب منطقی و مستدل را نمی پسندد؛ لذا بحث با ایشان بیفایده است. پیامبرعزیز اسلام هم وظیفه ای جز  نداشتند لذا مامحبان ایشان هم بیشتر از این تکلیفی نداریم. اجر شما عندالله محفوظ است. باتشکر و آرزوی موفقیت برای شما 
سیامک پوراسد
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۹ مهدی گرگ پور
با سلام و عرض ارادت
از اینکه پیگیر صحت و سقم موضوعی که با بنده در میان گذاری بودی و باعث روشنگری در این زمینه شدید بسیار ممنون و سپاسگزارم / مهدی گرگ پور
پاسخ:
وعلیکم السلام و رحمت الله و برکاته
برادر گرگ پور عزیز؛ اگر همکاری و راهنمایی شما نبود؛ قطعا به این سهولت به نتیجه خداپسندانه نمی رسیدم. صمیمانه از مساعدت و نیز بازدیدتان از این وبگاه متشکرم.
خداوندبا ارواح طیبه شهدا و خصوصا امام حسین علیه السلام محشورتان نماید.
یاحق
سلام
وقت تون بخیر
چقدر خوب که این پست رو خوندم
با هجمه زیادی از این داستانک در همه جا مواجه بودم و یادمه واسه اولین بار که خوندمش حالم بد شد و همش میگفتم دروغه،دروغه اما انگار دنبال یه چیزی،حرفی بودم تا این دروغ رو واقعا اثبات کرده باشه
خدا نگذره از دروغگویان،چقدر بد که صحنه ناجور رو با روایت این داستانک در ذهن ها منسجم کردند
پاسخ:
وعلیکم السلام منی
جز تشکر و حمد الهی از اینکه به یاری خداوند؛ لطف شهدا و دوستانی نظیر حاج کریم ملاعلیزاده و مهدی گرگ پور ؛ توفیق این روشنگری حاصل شد و دل بزرگوارانی چون شما را شاد نمود. 
الحمدالله کما هواهله
یاحق
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۲ سلمان فارسی
سلام
آقا سیامک دستت درد نکنه شماره گذاشتی ممنونتم
نمی دانم من را شناختی یا نه!
خدا خیرت بدهد
پاسخ:
علیکم السلام سلمان جان
بله شناختم و ارادت همچنان باقیست. زنده باشید
یاحق
درسته بعضی ها ممکنه خواه ناخواه به روابط خوب مردم ایران و  مردم عراق(در نتیجه در منطقه)در حال حاضر با پخش اینگونه موارد آسیب وارد نمیاند.ممنون از اینکه در این جبهه مشغول به دفاع اید.
پاسخ:
سلام و تشکر
آفرین به این نکته سنجی و دقت نظر شما. ممنون که مطالب ما را مورد مداقه و عنایت قرار می دهید.
زنده باشی

سلام.اگه این اتفاق می افتاد مکه عکس العمل شهدا غیر از این بوده

پاسخ:
علیکم سلام . ضمن تشکر از توجه و اظهارنظر جنابعالی . بعرض می رساند که قصد ما صرفا" از تبیین ونقدوبررسی اینگونه داستانک های موهن و غیر مستند* که مستقیما" ناموس و شرف ایرانی را جریحه دار میکند بررسی صحت و سقم آنهاست و ازاینکه واقعیت و حقیقت ندارد هم؛ بسیار خرسندم و امیدوارم که در هیچ جنگی هم در آینده به وقوع نپیوندد اما ظاهرا" بعضی دوستان بدشان نمی آید که این چنین صحنه های دردآور و غیرت برانگیزی مابه ازاء واقعی داشته باشد که از این بابت بسیار متاسف و شرمنده ام .
والسلام علی من اتبع الهدی

سلام

بسیار ممنون و سپاسگذارم از روشنگری شما، آنهایی

که شهید شده اند همه بر گردن ماها حق دارند، می گویند دشمن دانا بلندت می کند، برزمینت میزند نادان دوست، جای تاسف دارد که برخی از سایتهای رسمی هم به این داستانها دامن میزنند اما من هم که توفیق داشتم چند سالی همدم جانبازان بودم چنین چیزی نشنیده بودم، با تشکر مجدد.

پاسخ:
سلام و سپاس از حضور و اظهار لطف و نظرتان .
از این تکمله موجز و امید بخش صمیمانه سپاسگزارم. همواره حق جو و در پناه حق موید باشید.
وفقکم

کی گفته اولا این داستانه!! دوما دروغه!! 

شمامصاحبه امیر دریادار سیاری معاون کل ارتش رو ببین بعد حرف مفت بزن امیر سیاری خودش توجبهه وجنگ بوده نه مثل تو که معلوم نبوده کجابودی!!! خحالت بکشین ودست از تحریف وقایع وحقایق حنگ بردارین، خوبه هنوز رزمندگان ارتشی که تو جنگ بوذن هستن وگرنه چه مزخرفاتی نمیکفتین شما خدامیدونه 

پاسخ:
ابتدا سلام 
...وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ ...  "قرآن کریم .سوره آل عمران آیهء134"
رسول خدا(ص)فرمود: هر که پیش از سلام دادن شروع بسخن کند پاسخش ندهید "منبع : الخصال، ج 2، ص 19"
هموطن گرامی جناب حمیدآقا؛ لحن و ادبیات بکار برده شده در اظهار نظرتان چنان اهانت آمیز است که بدوا" تمایلی به باسخگویی و نمایش نظر جنابعالی نداشتم ولی با تمسک به حبل الله بر خشم خود، که نه؛ بلکه دلخوری از اینگونه اظهار لطف عزیزانی نظیر شما غلبه نموده و به رغم حدیث پیامبرگرامی اسلام در عدم پاسخگویی به افرادی که بدون سلام دادن سخن می گویند اجالتا"به جهت تنویر افکار سایر اعزهء مخاطب این وبگاه نظرسرکار نمایش داده شده و پاسخ به نظر شما در پی خواهد آمد:
بر اساس قاعده البینه علی المدعی ؛ بنده آنچه را که ادعا کردم با ذکر مشروح اقدامات و مشخصات نسبتا" کامل افراد حقیقی و حقوقی مورد تحقیق مغرفی نمودم و دوستان کنجکاوی نظیر شما می توانند با مراجعه صحت و سقم آنرا متوجه شوند؛ این در حالیست که سرکار به مصاحبه تیمسار سیاری اشاره می کنید و توضیح بیشتری مبنی بر اینکه : مصاحبهءجناب تیمسار؛ در کدام کتاب؛مجله؛روزنامه؛پایگاه خبری و ... منتشر شده و لینک آدرس آنرا جهت مراجعه و مطالعه یا شنیدن ؛برای علاقمندان ارائه نمی فرمایید؟!
و امابعد؛جنابعالی با انتساب تهمتهایی مانند "حرف مفت" و تکذیب"سابقه ایثارگری"بنده؛"تحریف حقایق و وقایع جنگ"و "مزخرفگویی" این کمترین را مورد وهن قرار دادید که در جای خود قابل پیگیری و در صورت عدم اثبات قابل مجازات نیز می باشد. از آنجا که جز نام کوچکتان که معلوم نیست آن هم واقعی باشد شناخت دیگری از شما ندارم صراحتا" عرض می کنم که بابت اینگونه رفتار شتابزده و بدور از عرف و ادب توسط سرکارعالی؛ در روز قیامت از شما نزد خدای خویش شکایت کرده و ایشان را به داوری می طلبم.
قصد داشتم این مطلب را بطور خصوصی بعرض برسانم لیکن بدلیل عدم درج آدرس پست الکترونیکی از سوی شما ناگزیر از نشر عمومی شدم.
والسلام علی من اتبع الهدی
عاقبت شما ختم بخیر
ان شاءالله
۲۴ بهمن ۰۲ ، ۰۴:۴۰ اشکان ارشادی

سلام

وبلاگت را تقریباً خواندم. دنبالت می‌کنم ولی متقابل باشد.

تازه به افسران نرم نیز از طریق شما سر زدم و دو نظری گذاشتم.

پاسخ:
دوست عزیز جناب ارشادی 
سلام علیکم
من هم وبلاگ شما را اجمالا" مطالعه کردم و نکاتی نیز از بعضی مطالب آن یاد گرفتم ازجمله آن تبدیل حرف دال به حرف<ت>یا بالعکس در تبادل حروف ؛ جالب بود و از مطلب لهجه و کشور مالدیو نیز بهره بردم . 
سپاس 
اما فکر کنم گزینه دنبال کردن وبلاگتان را فعال نکرده اید یا که من ندیده ام.
مع هذا دنبال می شوید.
وفقکم
مدتهاست که در افسران جنگ نرم فعال نیستم . 2 نظری را که فرمودید ذیل پستهای قدیمی من گذاشتید؟ یا مطالب دیگر کاربران؟ 
ضمنا" من در آپارات هم فعالیتهایی دارم که بد نیست آنها را هم ببینید. 
زنده باشید
۲۵ بهمن ۰۲ ، ۱۷:۰۶ اشکان ارشادی

به روی چشم.

پاسخ:
سلام عزیز دل
چشمت بی بلا و پر بصیرت . زنده باشی
وفقکم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.